mandag den 15. august 2011

         "You know that thing, when you see someone cute and he smiles, and your heart kind of goes like warm butter sliding down hot toast? Well, that's what it's like for me when I see a store........ Only it's better!"

                                                                         Rebecca Bloomwood, Confessions of a shopaholic


Here it goes..... Nu skal det prøves det her "blogging". Jeg har gået med tanken om en blog gennem længere tid, vendt den i hovedet, sikkert de sædvanlige spørgsmål, vil nogen interessere sig for hvad jeg har på hjerte? Kan jeg gøre det? I sidste ende er jeg nået frem til, at jeg føler jeg så ofte har ting jeg gerne vil ud med, står med et godt køb jeg gerne vil dele med andre eller vil tippe om det her fantastiske lagersalg jeg har hørt om, så det bliver nu. Bloggen vil være mig. Min stil, mit liv, mine tanker. En god blanding af high street og high fashion. Fantastiske udsalgsfund, kup i H&M og måske også et enkelt fejlkøb i ny og næ. Glæder mig til at dele det hele, og give lidt af mig selv.

Mine bekendelser, som en sand shopaholic.

xoxo Sanne



Ingen kommentarer:

Send en kommentar