tirsdag den 30. august 2011

Støvler


Jeg mangler et par sorte støvler med hverdagshæl. Jagten er virkelig gået ind..... Jeg har prøvet adskillige forskellige, og pt overvejer jeg disse fra Topshop. Fordelene er at hælhøjden er ret tilpas og at prisen er super budgetvenlig. På den anden side går jeg bare mere ind for med fodtøj at ofre lidt mere for en god kvalitet. Har meget overvejet et par Acne pistols i sorte (har dem jo allerede i grå) de er jo skønne, men kunne dog godt tænke mig en anelse højere hæl end på mine pistols...... Hmm, dilemma! Nå jeg skal til Stockholm i weekenden, og når man nu skal til landet med Acne, Filippa K og Whyred skal man nok vente med at investere i støvler før efter weekenden :)

Hvis nogen er interesserede kan støvlerne købes lige her og koster 62£ - Kup!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar