søndag den 4. november 2012

New stuff








I indlægget her talte jeg om et nyt køb jeg langt om længe fik fat i, omend det kostede mig en tur helt til Rødovre! Mit must have var de alt for fede leo-plettede træningsbukser fra Nike! Så bliver træning da ikke sejere?!?! (jer der følger mig på Instagram @sannedegnegaard, har jo allerede set dem)
Indholdet af Kenzoposen fra indlægget her, var den fiiiiiine cap, jeg bestilte fra Kenzos online shop. Jeg har et enormt stort hoved og kan derfor passe herrestørrelserne, så noget godt er der da ved et stort grødhoved :D
Go søndag, jeg smutter til et par timers træning.... I mine leo-tights!

12 kommentarer:

  1. Love the printed jeans!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fede køb du har gjort dig. De træningsbukser er helt sikkert skrevet på min ønskeliste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem der får den liste skal nok kæmpe lidt, for de er noget nær umulige at opdrive. Har hørt de er udsolgt i hele Europa? Jeg fik fat i det sidste par fra Århus :/

      Slet
  3. Ej altså, jeg havde slet ikke lige luret, at det var træningsbukser - hvor fedt er det ikke lige! Meget fashion-ish på et løbebånd;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, man kan godt være fashion MENS man træner :)

      Slet
  4. Hvor ER de fede, de træningsbukser!

    Hvor lange er de, og hvad er prisen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :)
      De er helt lange (hvilket vil sige 5 cm for lange til mig) og kostede 500 :)

      Slet
    2. De er altså fine.

      Kan du måske lokkes til at se om der står et style navn / nr i dem, og så afsløre hvor du købte dine i Århus? Så vil jeg nemlig gå på jagt efter en leopard;-)

      Slet
    3. Jeg skal nok tjekke navnet.... Dem jeg fik var de sidste fra Sport Master i Bruuns galleri, og de mente ik de fik flere hjem :/

      Slet
  5. Med de træningsbukser kan man jo klare alt :D Jeg er slet slet slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet