onsdag den 7. november 2012

Jeg ku' godt!




Jeg går nærmest dagligt forbi In Wear butikken på Strøget, og har i en evighed luret på den fiiiiine paillettrøje på mindst ligeså fine Hanneli. Jeg synes den er så flot, da paillettoppe tit kan blive for meget, men snittet på denne er bare så enkelt, at det ikke sker. I går aftes havde jeg lige lidt tid, og gik ind og prøvede den. Den er VIRKELIG lækker. Den føles helt blød, nærmest som en sweatshirt, både at have på og at røre ved(??) Pailleterne er syet på velour som er med til at give denne effekt. Den er seriøst såååå pæn med det casual fit. Desværre har jeg erfaret at jeg skal holde mig fra trøjer som ik kan vaskes, det fungerer ik for mig.
Ellers ville den godt nok være flot til nytår, til nederdel eller som Hanneli har i kampagnen, til sorte læderbukser!

Hvis du er fristet kan man få den her:


4 kommentarer:

  1. Den er SÅ flot, jeg så den på laaang afstand i Companys i Fields og blev bare draget af den, måtte helt hen og røre ved den ;) Og den er nemlig rigtig lækker, det er en god måde pailletterne sidder på.

    SvarSlet
  2. Den er godt nok fin :) Men jeg er også skod til tøj, der ikke kan vaskes :( Jeg stod faktisk og savlede over pailletshorts i går, så nu tror jeg lidt, at jeg er nødt til at gå op og prøve dem i dag :) Bliver så corny, men iiiiiiiih ser da lidt sejt ud :D

    SvarSlet
  3. Uuh den har jeg også luret på mange gange. Jeg synes simpelthen, at den er så fantastisk flot! Jeg elsker kombinationen af pailletter og casual snit!

    /Stine

    SvarSlet